WIADOMOŚCI

GP Abu Zabi - strategie doboru opon
GP Abu Zabi - strategie doboru opon
Poniżej przedstawiamy strategie doboru opon w GP Abu Zabi 2009.
baner_rbr_v3.jpg
Ferrari
Giancarlo Fisichella: miękkie - średnie - średnie
Kimi Raikkonen: średnie - miękkie

McLaren
Lewis Hamilton: średnie - średnie - DNF
Heikki Kovalainen: średnie - miękkie

BMW Sauber
Robert Kubica: średnie - średnie - miękkie
Nick Heidfeld: średnie - średnie - miękkie

Renault
Fernando Alonso: średnie - miękkie
Romain Grosjean: średnie - miękkie

Toyota
Jarno Trulli: średnie - średnie - miękkie
Kamui Kobayashi: średnie - miękkie

Toro Rosso
Jaime Algersuari: średnie - średnie - DNF
Sebastien Buemi: średnie - średnie - miękkie

Red Bull
Mark Webber: średnie - średnie - miękkie
Sebastian Vettel: średnie - średnie - miękkie

Williams
Nico Rosberg: średnie - średnie - miękkie
Kazuki Nakajima: średnie - miękkie

Force India
Adrian Sutil: średnie - średnie - miękkie
Vitantonio Liuzzi: średnie - miękkie

Brawn GP
Jenson Button: średnie - średnie - miękkie
Rubens Barrichello: średnie - średnie - miękkie

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
grzes12

01.11.2009 20:29

0

Dobra guma nie jest zła ... jak ma odpowiednie ciśnienie ... ehhhh !


avatar
walerus

01.11.2009 20:34

0

Zła guma nie jest dobra - i sezon się skończył.....


avatar
carrera996

01.11.2009 20:54

0

Niestety, pomimo wypracowanej przewagi Robert ją stracił zaraz po wyjeździe z pit lane. Czy ktoś wie gdzie można prześledzić czasy Roberta okrążenie po okrężeniu? Dziwne jest to, że po zmianie ogumienia na tą samą mieszankę, nagle zaczął tracić szybkość. W Brazylii był najrówniej jadącym kierowcą i to utrzymującym bardzo wysokie tempo, natomiast w Abu Zabi jechał raz szybko, a raz poniżej swoich możliwości. Chciałbym się dowiedzieć co było tego przyczyną. Może chodziło o promowanie Heidfelda, który jak wiadomo wciąż jest bez pracodawcy?


avatar
Kiachi

01.11.2009 21:12

0

Być może, to nie wykluczone!


avatar
yaneq

01.11.2009 21:27

0

3. myślę, że to może być prawdą... niestety!


avatar
niza

01.11.2009 21:32

0

walerus, więc która guma była zła, a która dobra? A może wszystkie były złe? Albo wszystkie nie były dobre? :P Pozdrawiam :)


avatar
pypcioman

01.11.2009 23:18

0

3. Jeśli twoja teoria jest prawdziwa to Nick dostał wieeelką przysługę od Kubika


avatar
dziarmol@biss

02.11.2009 09:14

0

1. grzes12-na szczęście dobra guma odchodzi , jeszcze tylko roczek i bye bye


avatar
walerus

02.11.2009 09:24

0

1-8 - przecież widomo co było przyczyną słabszej formy Roberta - opuszczony z powodu awarii drugi trening w godzinach wieczornych - Robert przyznał że z braku informacji o zachowaniu się bolidu na zimnym torze źle ustawił swój bolid i po kwalifikacjach w których na zimnym był już słaby, inaczej by go ustawił - ale było już po zupie....


avatar
arecki__

02.11.2009 10:24

0

3. carrera996 zajrzyj tutaj - www.visionf1.com


avatar
carrera996

02.11.2009 11:06

0

10. arecki _ Dzięki wielkie za link.


avatar
grzes12

02.11.2009 11:44

0

8 dziarmol A niech idą w chole.. , najważniejsze będzie to aby Michelin wróciło... A Maxa za przepis dotyczący jedynego dostawcy opon do F1 powinni postawić pod trybunał stanu !


avatar
RapidWave

03.11.2009 08:41

0

3. carrera996 - zgadzam się z Tobą, bo gdyby Robert źle ustawił bolid pod chłodny asfalt to nie byłby taki ździwiony po wyścigu, wyglądało na złe ciśnienie i pewnie Robert wiedział że chodziło o promowanie Nicka ale nie mógł tego głośno powiedzieć (może kiedyś napisze książkę i po latach się dowiemy ciekawych rzeczy o układach i stosunkach w BMW-Sauber), cieszę się że to już koniec


avatar
M.Schumacher

16.02.2011 15:45

0

Dogonisz Kubicę Schumi, GOOO!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu